Halva veckan snart gått..

Idag var det riktigt läskigt att åka! Jag slog i mitt knä i förgår, men tänkte inte mer på det. Så idag när jag åkte de lite längre rundorna så när jag skulle trycka till med höger ben, så skakade hela benet och det gjorde så skidan skakade med. Jag var lite rädd att ramla, så jag höll mig i de lite mindre backarna resten av dagen :)
Har även börjat åka på lite gupp! Jätteroligt :D

Nu ska jag fortsätta att läsa "De utvalda" vuxen versionen. Väldigt tjock men gud så bra! Nästan beroende framkallande. Måste köpa fortsättningen sen ;)
Kanske tar sovmorgon imorgon och åker ut i backen till de andra när jag orkar. Vi får se!

0 Kommentarer till "Halva veckan snart gått.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: