Har känt mig som en mamma idag..

Vaknade av att syrran kom in till mig runt halv 7, då mamma och pappa skulle upp och jobba. Hon lade sig bredvid mig och vi somnade om till klockan 10.
Då gick jag upp och gjorde pannkakor till frukost åt oss, medans syrran tittade på tv. Sen var det lite sysslor som skulle göras (frivilligt). Gick bort till sopstationen med en massa tidningar och kartonger som hade legat på altanen över jul. Bäddade sängen, gav kaninerna ny bädd, tömde diskmaskinen och fyllde den igen.
Gjorde middag åt oss, vilket blev lite blandat ;)
 
Nu är kusin Lova här och leker med Tuva. Pappa har med kommit hem, bara mamma vi väntar på. Jag har riktigt ont i huvudet, så jag ligger och vilar.
 
1 Kommentarer till "Har känt mig som en mamma idag.."
Postat av: Tuva Lova

Nu har Lova åkt hem det var kul att komma in till dig. Så länge har jag aldrig sovit. I morgon kommer nog jag in igen. Vad fick du för nån bok???????????????????????????????????????????????????Jag fick Lilly kuvare och smultunas skatt.

Svar: Jag fick en bok som hette "Bränd" :)
Siri Andersson


Datum: 2013-01-02 / Klockan: 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: