Mål 2013

Här är några mål jag skulle vilja ha gjort under 2013:
 
* Hästarna: Jag vill kunna tävla LC i hoppning igen, efter olyckan har inte jag vågat utan blivit hopprädd.
                  Sen vill jag gärna att jag och Dessan ska få komma ut på åtminstone 1 tävling utanför klubben.
 
* Hemma: Att inte slänga smutskläder på golvet, utan bär ut dem till tvättkorgen.
                Och börja hjälpa till mer hemma.
 
* Övrigt: Att göra något jag aldrig vågat förut! ;)
             Börja skriva igen, då mitt skrivarintresse är på topp just nu.
             Umgås mer med vännerna. Inte gjort det så mycket under 2012, pga hästarna. Men nu ska jag försöka                prioretera båda :D
0 Kommentarer till "Mål 2013"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: