Svar på frågestunden!

 Hur länge har du varit hyrare på Duchesse
Jag har varit hyrare på henne i 1½år :D
 
Coca Cola eller Fanta? 
Coca cola helt klart!

Chokladsås eller kolasås? 
Chokladsås

Godis eller chips? 
Chips

Juste! Har du en bästis??:))
Japp jag har två bästisar, och båda två har jag känt sedan jag var liten. Elin och Sinja <3
 
Om du fick välja mellan att bara använda en ända obekväm sko (barfotar)resten av ditt liveller packa hundra höpåsar varje dag i ett år vad skulle du välja ? 
Jag hade nog valt att packa 100 höpåsar varje dag under ett helt år.. ;)

Sjunga opera framför tusentals människor eller sitta på världens obekvämaste stol och samtidigt titta på en dokumentär på 4 timmar om hur man spikar en spik perfekt vad skulle du välja ? 
Difintivt sitta och titta på en dokumentär i 4h. Hur tråkig och obevämt det är! Jag har scenskräck så..

Vara i en bur med med jätte många myggor (ofarliga ) eller en bur med ormar(inte giftiga) ?
På gränsen till ormforbi, så jag hade absolut suttit i en bur med myggor xD 

Äta mögelost eller en 1 kg burk med majonnäs ? 
Urk båda två! Men äta mögelost hade jag gjort.

Peta på en sovande björn eller sova i ett träd med sovande lejon under ? 
Det beror på, vaknar björnen av det? Men jag hade nog valt att sova i ett träs med sovade lejon under ;)

Vad tycker du om frågorna ? ;) xD 
Jätteroliga :D
 
Om du fick välja att äta en sak resten av ditt liv, vad skulle det vara? 
Nudlar ;)

Om du fick vara en superhjälte, vilka krafter skulle du ha då? 
Jag skulle vilja vara supersnabb och superstark! :D

Favoritgodis? 
Oj jag har ingen direkt favorit, men allt surt godis tycker jag är godast :) Choklad funkar med alltid! 

Vad kom först; hönan eller ägget? xD
Jag tror hönan kom först xD
 
Vad va de första du tänkte om Omi? 
Underbart vacker och speciell :)
 
Hurdan tror du hon är att rida?
Jag tror hon är väldigt pigg, och kan testa en del. Men när man lärt känna henne är hon underbar :D 
 
Vilken färg passar hon passar bäst i? 
Rött helt klart! :D

Första du tänkte när jag slutade hyra Sessan? 
Jag tycker det var synd för ni passade så sjukt bra tillsammans, men ändå på något vis glad att jag kanske skulle få chansen att lära känna den underbara hästen <3

Favorit färg på Sessan? 
Marinblått och rött :)

Vad tycker du om att vi rider ut med fika sen fram emot våren? (A) 
Det tycker jag vi verkligen ska göra :D

Vilken är den favorit sak från nya hööks katalogen? 
Den marinblå/röda fleceejackan och det rosa schabraket!

Vilket av dom blåa schabraken ska du ha den 3:e ? 
Jag tror det blir schockemöhle ;)
 
Hur länge har du ridit Dessan?
Jag har hyrt Dessan i 1½år, men började rida henne ett halvår innan jag börjde hyra. Då 2år :) 
 
Ponny/häst? (om du bort ser från din längd) 
Asså det är svårt! Jag är inte så jätteförtjust i riktigt stora hästar med stor galopp. Dessan är storhäst fast kort galopp! Det tycker jag är perfekt! Så jag kan inte välja..
 
favorit godis? 
Surt godis ;)

favorit låt? 
Det är olika hela tiden, också beroende på vilket humör jag är på. Idag är det Proud To Be A Problem men Alex Saidac :D

favorit hästras? 
Fjording <3

vad skulle du gjort om du inte ridit tror du? 
Jag tror jag hade fortsatt med Friidrotten :) Eller kanske någon annan sport?

vad ska du göra efter Dessan?
Oj den var svår! Jag hoppas ju att jag kan ha Dessan under hela gymnasiet och sen om börjar på högskola slutar jag rida. Närjag väl har fått jobb och sånt vill jag skaffa egen häst.
Men blir det tidigare än vad jag tror att Dessan lämnar mig vet jag faktiskt inte vad jag ska göra då..
0 Kommentarer till "Svar på frågestunden!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: