Vilken underbar födelsedag! :D

Blev väckt klockan 9 av att familjen kom in med frukost och paketer. Kan hända att jag var lite vaken innan ;)
Satt och öppnade alla paketerna, älskade precis ALLT jag fick!
 
Vid halv ett åkte jag ner till stallet och mötte upp Jennie. Tog i Dessan och Cleo, och började borsta dem. 
Dessan var underbar, både i hanteringen och när jag red. Taggad var hon under rundan, men så fort jag bad henne att sakta ner och ta det lite lugnare så lyssnade hon på mig. 
Underbara häst <3
 
Innan vi skulle ut och äta kom jag på att jag hade glömt låst skåpet i stallet, men vi körde ändå förbi. Vi skulle till Bella´s Place! Jag fick välja ;)
Väl i stallet fick jag en födelsedagspresent av Maja, ett rött schabrak. Dessan kommer bli så sjukt snyg i det :D
Tycker alla kan besöka hennes blogg: http://teamjumpers.se/
 
Nu sitter jag och ska kolla på Supernatural innan jag ska gå och lägga mig. Har även gjort en STOR beställning på hööks :D Lite ändring blev det än den förra bilden, men ni får se vad när paketet kommer!
 
Vill bara säga, awesom födelsedag! Nu är jag 16år :D
 
 
Detta fick jag av Maja, love it!
0 Kommentarer till "Vilken underbar födelsedag! :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: