Aktiv dag, SHOPPING!

Lyckades få med familjen till det närmaste shoppingcenter. Nu får jag se till att följa med på allt de vill!
Jag hittade inget i klädväg idag, men handlade en hel del till rummet och lite till Dessan :D
Det ligger dock nerpackat men jag kan skriva vad jag köpte.. och så fotar jag det när jag kommer hem. Fair deal?
 
På hööks
Träns
Handskar
Putssvampar
Usa strumpor till syrran
 
I en inredningsaffär
En koffert med ett citat och engelska flaggan på
Kudde med citat och engelska flaggan på
 
Mamma och pappa var så underbara idag, så av mamma fick jag ett par puma löparbyxor och pappa köpte en bok och en ljuslykta som jag hänger på väggen med ett vackert citat på :D Tack!
 
Till er som inte vet ska mitt rum gå i engelska flaggan och vintage tema :)
0 Kommentarer till "Aktiv dag, SHOPPING!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: