Helgen har varit underbar och jag riktigt njuter av sommaren..

Jag var hos Elin igår och kollade på deras alpackor som går och betar där över sommaren. Så söta! Tror aldrig jag har sett gulligare.
Sen bakade vi blåbärsmuffins som vi tog med oss ner till sjön. Och gissa vem som gick på bete mitt över sjön, om inte Dessan. Så vi gick dit och hälsade på henne! Hon var so go som kom direkt fram till mig när jag ropade. Hon minns mig än ;)

Idag har jag varit nere vid Södersjön med syrran, min underbara moster och kusiner ett par timmar i eftermiddag. Solat och doppade mig även fast jag tyckte det var SÅ kallt i vattnet. Badkruka till 1000 här!

Nu ska jag gå in och börja packa. Åker till Torsö för att träffa Sinja :D
Stannar till onsdag kväll! Det var så länge sedan vi träffades, ca ett halvår sedan..

0 Kommentarer till "Helgen har varit underbar och jag riktigt njuter av sommaren.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: