hemma igen :)

Jag har duschat och gjort mina sysslor. Till lunch idag blir det fläskpannkaka, jag och syrran kommer att dela den med Emily som kommer alldeles strax. Hon stannar i eftermiddag, vill snacka en del med henne innan jag åker på lördag. Vet inte vad vi ska göra riktigt, växlar vädret om så sticker vi nog och badar. Annars tittar vi kanske på film? Har hon inte sett Trisan och Isolde ska jag tvinga henne att göra det. Det är den bästa filmen som någonsin gjorts!
Mycket bättre än Sagan om ringen och den är svår att slå ;)

Ikväll ska jag packa och städa kaninburen. Hinner inte så mycket imorgon då jag ska till Tosselilla med Aktiv sommar grupperna, och vi lär vara där hela dagen.
0 Kommentarer till "hemma igen :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: