Husvagns semester är bland det bästa som finns!

Fullspäckade dagar och mysiga kvällar :)
 
Idag har vi varit på Nordens Ark nästan hela dagen. Det är en djurpark för utrotningshotade djur. Mycket trevligt och bra miljö för att vara djurparker. Och djuren hade STORA inhägnader så det tog flera timmar att gå runt allt. 
Syrran var med på ett dagläger som kallades "Expedition vildast" och hon fick bla mata de stora kattdjuren. 
Något jag reagerade starkt på var att Amurleopard finns det bara 30st kvar vilda i världen... Så synd och grymt! Dem, snöleoparder och Tigern var mina favoriter. Ja en 16åring kan ha det ;)
 
På kvällen var hela familjen och morbror med familj nere vid bryggan och fiskade krabbor. Riktigt kul men usch vad äckliga krabbor är.
 
Nu ska jag dra igång ett avsnitt av Teen Wolf innan jag går och lägger mig :)
0 Kommentarer till "Husvagns semester är bland det bästa som finns!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: