Jag har det så bra här på Västkusten :D

Vädret är underbart varje dag! Inte en enda dag var varit dåligt. Men idag har det varit lite extra varmt, jag gillar det dock men min kropp tog stryk av det.. Jag klagar inte! Jag älskar värmen. Men kroppen blir trött och blir slö..
 
Idag har min kära morbror med familj åkt hem efter att ha spenderat nästan en hel vecka här på campingen. Jag och min familj stannar här några dagar till :)
 
Är det lite svalare imorgon åker vi nog och hittar på något, vart får ni se sen. 
Nu ska jag släcka ner bloggen och kolla på "Flickan från ovan", väldigt sorglig och gripande film men jag ville ändå se den.
 
Jag har några tidsinställda inlägg som kommer under förmiddagen.
0 Kommentarer till "Jag har det så bra här på Västkusten :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: