Thursday!

Fick sova ut idag, skönt..
Tagit in alla mina grejer från husvagnen och packat upp det mesta. Har lite kvar men känner att jag inte orkar mer idag. Får ta resten imorgon.. Eller nästa dag igen ;) Ingen stress, det är fortfarande sommarlov!
 
Kände för att fota lite i eftermiddag så jag tog med kameran och cyklade först ner till Cleos hage för att möta upp Jennie där. Knäppte lite foton på Cleo och de andra valackerna. Sen cyklade vi vidare till Dessans hage och hälsade på henne lite. Sommartjock är hon allt! Om en vecka rider jag igång henne. Taggad till 1000 :D
Kändes skönt att träffa henne igen! Jag är van vid att se Dessan flera dagar i vecka. Så under sommaren är det svårt. Men idag så + motion på köpet ;)
 
Det kommer snart upp en bildbomb, måste bara fixa bilderna lite. Ska även försöka lägga in bilder från Västkusten i helgen.
0 Kommentarer till "Thursday!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: