Varm och kvav tisdag!

Började dagen med att jag skar mig på min trasiga lampa, så det vassa glaset skar ett litet sår i handleden. Inte långt alls men rätt djupt, i och med att det sitter en del blodåder där har det inte velat sluta blöda.. Men jag överlever! Tror jag i alla fall? ;)
Är jag glömsk och klumpig får jag nästan skylla mig själv, right?
 
Åkte med mamma, syrran, mormor, morfar, moster och kusin till Tingsryds marknad. Älskar sånt, men för mycket folk och denna värmen. Ingen bra kombination.. Fick med mig hem ett nytt iPhoneskal, födelsedagspresent till syrran och lite marknads godis.
 
Imorgon ska mamsen och jag beställa hem lite foton som jag ska sätta upp i mitt rum. Har ett litet project som jag nämnt innan. Virkat överkast, hylla till sminket, spegel och en ny papperskorg är det ända som är kvar. Sedan är mitt rum klart :D
 
BIlder på skalet jag köpte!
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Varm och kvav tisdag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: