Äntligen sommarlov!

Jag har haft en sån fullspäckad vecka. Planerat en massa till skolan!
I tisdags hade vi klasskamp och vårt tema var militärer. Vi kom på delad tredjeplats allt som allt och även en tredjeplats i dragkampen. Bra jobbat klassen :)
 
I onsdags hade var karneval och vår klass tema var Harlem Shake. Vi klädde ut oss till vad vi ville och sen dansade vi Harlem Shake uder karnevalen. Jag, Elin, och Hannah var tjuvar. Haha bra fantasi va? ;)
 
Idag har jag sagt adjö till min klass. Efter tre år går vi skilda vägar. Jag och Elin drar upp till Nordenberg medan andra vännerna åker till Ingelsta och Kristianstad. Men kontakten behåller vi!! Känslosamt blev det dock. Jag och Matilda grät. 
 
Men nu är det sommarlov och jag har all tid för att blogga. Just nu är jag helt slut, ska strax lägga mig. Jag ska upp tidigt imorgon för att titta på syrrans skolavslutning. Hon går ut 3:an :D
 
Lägger strax upp ett inlägg med bara bilder, så ni kan få se min vecka i tja bara bilder! ;)
0 Kommentarer till "Äntligen sommarlov!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: