Bara två lektioner kvar och sen slutar jag..

Ska uträtta ett par ärenden. Först ska jag upp till stallet och hämta det turkosa tävlings setet, då det var jättemånga som var intresserade av det.
Jag ska inom djuraffären och köpa kaninmat och hö.
Tjugo i 3 ska jag möta upp mamma och så går vi in på apoteket. Jag måste få tabletter mot min pollenallergi för näsan har runnit i minst 3 veckor nu, och jag har varit "förkyld" ända sedan våras.

Ikväll ska jag sätta mig ner och fixa allt jag ska sälja. Kontakta den som skulle köpa grejerna, kolla upp frakt och paketera det mesta.

1 Kommentarer till "Bara två lektioner kvar och sen slutar jag.."
Postat av: Tuvis

JIPPI:):):)


Datum: 2013-06-10 / Klockan: 17:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: