Bloppis

Tukros gold medal tävlingsset i stl. full
Kan köpas också en och en. Allt ät i superfint skick!
En dålig bild, men vid intresse kan det fotas i helgen.
Gold medal schabrak
nypris: 219:-
mitt pris 150:-
 
Matchande luva (bara använd 2 gånger)
nypris: 300:- mitt pris: 200:-
 
Matchande gold medal lindor 4pack(använda 5 gånger)
nypris: 149:- mitt pris: 100:-
 
Paketpris för allt: 400:- 
 
Tredelat bett 12,5cm. På ena sidan har den ett litet skavt märke men ingen som syns. Nypris: 150:- Mitt pris: 50:-
 
Mörkbruna vävribbtyglar i stl. full. Använda 3 gånger, och säljs för att det var fel brun färg till mitt träns. Nypris: 99:- Mitt pris: 50:-
 
Brun förbygel med avtagbar martingal i stl. full. Spännena är i mässing. Smutsig på bilden med putsas innan den skickas. Nypris: 299:- Mitt pris: 150:-
 
Brunt pullarträns med silvriga detaljer i stl.full från hööks. Säljes för att min häst inte trivs med pullarnosgrimma. Väldigt reglerbart, kan spännas ut till xfull och spännas in till cob. Ludd och bruna tyglar i stl. cob medföljer. Putsas innan det skickas! 200:-
 
Beige grimma i stl. full använd under en sommar. Nypris: 69:- Mitt pris: 30:- Rosa ludd med texten "Atletisk" använd 3 gånger. Nypris: 30:- Mitt pris: 15:- Paketpris: 40:- för både grimman och luddet.
 
 
 
Köparen står för all frakt, och allt kommer att tvättas eller putsas innan det skickas.
1 Kommentarer till "Bloppis"
Postat av: T.A

Gamla Duchesse:)


Datum: 2013-06-10 / Klockan: 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: