Dag 1 på jobbet avklarat..

Hamnade i matlagningsgruppen så tydligen blir det inte trädgårdsjobb dessa 9 dagar, utan jag och 5 andra ska laga mat till de som jobbar. Funkar det med :)
Hade dock riktigt mycket dötid på eftermiddagen. Hoppas det ändras till imorgon och de andra dagarna.
 
Farmor och farfar är borta hos några så jag har hela huset för mig själv. Disco!! Nej jag skojar bara, men jag har tittat på Teen Wolf på datorn. Ska nu sätta på tv och titta på första säsongen av Vampire Diaries. Var så sjukt längesedan jag såg första säsongen. Kommer nog ha datorn i knäet och skriva lite. På den senaste tiden har jag kommit på jättemycket att skriva, är redan på kapitel 13. Planen är att den ska bli klar efter sommaren! Än så länge ska det bli 24 kapitel. Hoppas hoppas! :)
 
 
0 Kommentarer till "Dag 1 på jobbet avklarat.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: