En vanlig fredag fast utan skola :D

 Har varit och shoppat med syrran idag i Olofström. Köpte mest födelsedagspresenter till mamma och pappa som fyller år snart. Kan dock inte lägga upp bild här då jag vet att de läser bloggen ;)
 
Upptagen helg som vanligt!
Har packat stora ryggsäcken för imorgon ska jag och scouterna i min ålder ut och vandra. Tältar över natten gör vi med. Kommer hem tidigt på söndag morgon. Jag vet inte hur täckningen är där ute, men jag ska försöka blogga.
Hem direkt och baka cupcakes och städa. Jag och Jennie ska ut och rida, eftersom det är Jennies sista gång som hyrare så ska vi ha picnick med hästarna :D
Ska även packa en ny väska för jag ska åka till farmor och farfar. Ska vara där i 5 nätter för jag ska jobba nästa vecka.
 
Så ser min helg ut! Fullt upp men det är så jag vill ha det :D
0 Kommentarer till "En vanlig fredag fast utan skola :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: