Fullspäckade dagar..

I torsdags hade jag sista hoppträningen för terminen. Dessan åker på sommarbete om ett par veckor. Det började med en avtrillning. Jag vet inte riktigt vad som hände. Hon var seg och jag höll inte om ordentligt så ja..
Men så är det att jag är inte van vid att hon stannar, så när det väl händer åker jag i backen ;)
Men resten av lektionen gick jättebra!

I fredags följde Emily med mig hem efter skolan och så över. Veckan hade varit skit så jag behövde verkligen en tjejkväll med henne :D

I lördags red jag ut i skogen. Dessan fick jobba på mycket i trav och galopp. Hon fick upp bra flås och arbetade på bra. Riktigt svettig när hon kom tillbaka så jag duschade av henne.
På kvällen var jag, pappa, farfar och kollade på fotboll. Mjällby mot Halmstad :)

Igår var det en dag jag sent kommer och glömma. Vi var ute och red. När vi var mitt uppe på högsta punkten kom världens blixt. Jag blev livrädd, Dessan var dock lugn. Vi travade hela vägen tillbaka. Ingen lång runda denna gången..

2 Kommentarer till "Fullspäckade dagar.."
Postat av: T.A

Så smutsig.


Datum: 2013-06-10 / Klockan: 17:43:30
Postat av: T.A

;)


Datum: 2013-06-10 / Klockan: 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: