Haft en underbar helg :D

Började helgen tidigt med att fira midsommar hos min farbror och träffade resten av släkten. Riktigt kul! Mycket skratt, god mat och kubb spel. 
Dock kunde jag inte somna när vi kom hem så jag låg och tittade på film fram till halv 5 på morgonen. Opps, men sånt händer. Deal with it! Jag sover igen det en annan dag ;)
 
Igår åkte jag ner till stallet för att tömma och skrubba Dessans box, så den är fin och ren tills hon kommer tillbaka i Augusti. Just nu är hon på bete en bit från mig. Jag kan hälsa på henne när jag vill! :)
Jag hade en underbar familj som följde med och hjälpte mig. Alla den skitgöra hjälpte de mig med. Uppskattar det verkligen!
 
Idag har jag varit hos världens bästa Emily hela dagen. Tjejdag med henne var precis vad jag behövde. Vi satt och pratade om allt och lite till. Kan inte räkna upp änns en tiondel ;)
Det gör vi om snart igen!
0 Kommentarer till "Haft en underbar helg :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: