Min dag 3..

Ligger här i min mysiga hörna i farmor och farfars vardagsrum. Sista natten, jag är nyduschad och har krupit ner under det gosiga täcket. Jag har haft 4 underbara dagar tillsammans med farmor och farfar, men just nu känner jag att jag behöver hem och krama om min familj :)

Jobbet var typiskt nog lika tråkigt som i måndags. Bara att bita ihop och hoppas det blir bättre imorgon eller nästa vecka. Sista dagen denna veckan är imorgon, sedan är jag ledig tre dagar för att ladda upp inför 5 nya jobbdagar nästa vecka.

Imorgon är det mycket som ska hända. Förutom Aktiv Sommar ska jag hinna packa, därför jag har duschat nu så jag slipper duscha imorgon bitti.
Direkt efter Aktiv sommar ska jag till stallet för att rida Dessan till Kyrkhult. Hon ska gå på bete där i ca 1 och en halv månad. Kommer sakna den lilla hästen <3

1 Kommentarer till "Min dag 3.."
Postat av: tuva

Sötnos.


Datum: 2013-06-24 / Klockan: 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: