Mörbultad i hela kroppen..

Ligger på en madrass i tvrummet hos farmor och farfar, och kommer somna vilken sekund som helst.
Efter att ha vandrat två mil, sovit i vindskydd och motionerat hästen är kroppen slut på energi.

Jag har haft jättetrevlig i helgen med pappa och scoutgänget. Tycker även det är riktigt roligt att vara ute i skogen!
Dessan fick motioneras i skogen idag med Alva och Jennie. Sista uteritten innan betet.. Rider henne dit på torsdag.
I skogen var hon jättepigg och hon fick många chanser att galoppera och sträcka ut sig riktigt, vilket hon tycker om :)

Varför jag är hos farmor och farfar är att jag ska jobba nästa vecka. Eftersom inte jag är gammal nog att söka jobb inom kommunen så har jag lyckats få "trädgårds" jobb inom skolan. Det pågår i 10 dagar, och vem säger inte nej till extra pengar? ;)
Så jag kommer stanna här till torsdag.

Borde nog sova nu. Ett 4 dagars jobb pass väntas denna veckan och klockan ställd på kvart i sju. Sommarlovet får helt enkelt vänta! ;)

0 Kommentarer till "Mörbultad i hela kroppen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: