På lördag!

Pappa har lovat att på lördag när vi är i Kristianstad så kör vi inom Hööks eftersom det är sommarea där!
Då ska jag passa på att unna mig med lite nya ridkläder som jag kan ha till hösten. Har bara en massa t-shirts..
Att Dessan inte får något är att jag snart ska åka till Ullared och då kommer jag definitivt shoppa grejer till henne, men då har jag redan köpt till mig. Perfekt! :)
 
Jag var inne på deras hemsida och fastnade för en del kläder:
Vem älskar inte hoodtröjor? Denna är perfekt när det sen går mot kallare tider :D
 
En långärmad röd tröja. Passar perfekt att ha till hösten under min marinblåa JH väst. + det passar grymt bra till mitt röda schabrak!
 
Har lovat att köpa USA strumpor till syrran. Hoppas bara de finns!
 
Och jag vill ha Engelska strumpor. Behöver jag säga att jag är England och syrran är USA ;)
 
 
 
Att jag mest kollar på rött så är det för att Dessan är så sjukt snygg i rött, men jag har inte mer än en stickad röd tröja och en t-shirt. Så det hade varit kul med lite mera röda kläder ;)
Dock var båda tröjorna på rea men jag kan alltid hoppas att de finns kvar!
 
 
 
0 Kommentarer till "På lördag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: