Underbar kväll :)

En massa mys med mamma framför ett par avsnitt av CSI Miami :)
Jordgubbar och doppa i smält choklad, Nutella eller grädde. Nu kan jag somna lycklig ;)

1 Kommentarer till "Underbar kväll :)"
Postat av: tuva

jag och pappa missade er mysiga kväll men jag och pappa var på bio. Den heter Dumma mig 2 den var rolig + det var roligt att vara där med pappa. Jag åt poppcorn och en liten pringels och pappa åt mellan poppcorn. Jag hoppas att det kommer en till Dumma mig 3 då ska jag och pappa se den. Det är roligt att komentera din blogg för du lägger ut fina bilder, skriver posetva meningar, det är roligt att vara hemma med dig och att du är en underbar syster. Från ett till fem stjärnor på din blogg får du *****


Datum: 2013-07-03 / Klockan: 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: