10 saker du inte visste om mig

1. Jag har väldigt låg smärtgräns, tycker allt gör ont ;)
 
2. Jag är pigg på kvällarna och gillar sitta uppe till efter midnatt, men är otroligt morgontrött..
 
3. Jag hatar folk som inte ta ner toastolslocket efter sig..!
 
4. Jag dricker inte alkohol.
 
5. Jag svär mycket, resten av familjen tycker inte om när jag gör det :/
 
6. Använder hårspray dagligen.
 
7. Är beroende av salladsbaren på Willys ;) Beroende och beroende, men det är definitvit min favorit "mat".
 
8. Jag älskar husvagnsemester, längtar sjukt mycket till sommaren då jag och familjen ska iväg 12 dagar med vår :D
 
9. Har bättre självförtroende när jag har smink på mig.. Men jag har väldigt dåligt självförtroende oavsett :/
 
10. Mina barn ska heta Liam, Linnea och Luna! 
 
 
0 Kommentarer till "10 saker du inte visste om mig"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: