Äntligen helg!

Och det bästa av allt är att jag slipper plugga i helgen, gjort det i några helger nu så är väldigt trött på det! 
 
Kom hem och tog det lugnt. Tittade några avsnitt av One Tree Hill med lite fredagsgodis :D
Mamma undrade om jag kunde gå bort till affären och köpa fredags mys till henne och pappa, vilket jag gjorde. Snäll Siri! ;)
Så fort jag kom tillbaka gick jag ut till kaninerna, myste lite med dem, städade och gav dem en riktig kalas mat. Lilla Tess fyller ju 5år, hon börjar bli en tant nu. Njuter av pensionärs livet ;)
 
Klockan är ställd på 08.00, måste hinna packa klart imorgon bitti. Har börjat lite redan, men är långt ifrån klart. 
Hela helgen spenderar jag med en massa glada barn, vilket gör mig också glad! Dem kan inte ana vad vi ledare har planerat för skoj som vi ska hitta på under dagen.
 
Nu ska jag fortsätta titta på några avsnitt av One Tree Hill, blir ett uppehåll under helgen så tittar så mycket som möjligt när jag kan haha.. xD
 
                                
0 Kommentarer till "Äntligen helg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: