Busy all day..

Ställde klockan på 8, för skulle bara i stallet vid 9!
 
Skulle stå som banpersonal två klasser på hopptävlingen. Tog längre tid än vad jag trodde. Stod mellan 9-13, kallt men tur att jag hade mycket kläder på. Och underlaget var väldigt hårt så vi fick stå och kratta hela tiden. 
Bra träning ;)
 
Efter det gick jag och Jennie till hagen och hämtade våra älskade hästar och red ut en sväng!
Dessan var riktigt taggad och tittig idag. Fick gå först mesta av tiden då Cleo fjantade otroligt mycket.
Vi red jämshögsrundan. Bra galoppväg där det inte var så halt och även ett litet hinder låg i vägen som hästarna tyckte var kul att skutta över.
 
Klockan 15 hämtade familjen mig och vi åkte ut och grillade. Mysigt, men kallt.. Det får göras om när det blir lite varmare, eller i alla fall tills snön försvinner. Är så sjukt trött på den nu!
 
Dagen har i alla fall varit jättebra. Gillar ha mycket att göra, men mu är jag helt slutkörd. Ska ta mig och titta något avsnitt av Pretty Little Liars innan jag lägger mig och läser en bra bok.
0 Kommentarer till "Busy all day.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: