Det typiska med att vara sjuk..

Är att jag sover nästan hela eftermiddagarna och är pigg på kvällen. Går och lägger mig nu men är faktiskt inte det minsta trött.
Idag har jag inte orkat mycket, inte ens gått upp ur sängen.
Mamma och min moster hade varit så snälla som kom hem med sallad, risifrutti, mineralvatten och tidningar. Det fick mig genast på bättre humör :)

Jag blir hemma imorgon med, känner mig inte redo att gå upp ut sängen än ;)
Men mår jag bättre ska jag faktiskt försöka dammsuga och dammtorka mitt rum. Har märkt hur dammigt det verkligen är härinne, att inte tala om under min säng.
Annars blir det vila imorgon också.
Ingen dressyrträning för min och Dessans del heller. Kan man inte gå till skolan, inga hästar..
Men till helgen blir det en heldag med hästarna :D

Nu ska jag ta och försöka sova, skriver några inlägg när jag orkar imorgon.

0 Kommentarer till "Det typiska med att vara sjuk.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: