Gårdagens hoppning..

Innan jag berättar hur det gick, så vill jag säga att inget var Dessans fel. Jag hade för dålig vänsterskänkel!

Framhoppningen gick jättebra och även början på banan. 1,2,3,4,5 gick super. Sen var det en lång väg till 6. Jag vet inte vad som hände, Karoline sa att jag hade lite för dålig vänsterskänkel.
Dessan stannade och drog åt sidan. Eftersom jag inte alls är van vid att hon stannar så ramlade jag av.
Det hade varit en annan sak om hon hade stannat på ett plank eller något läskigt hinder, men detta var en helt vanlig oxer.

Så ja, men jag klandrar inte henne, gör inte jag rätt vill hon inte helt enkelt. Hon är ju gammal också, 22år :/

0 Kommentarer till "Gårdagens hoppning.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: