Jag är verkligen inte utvilad efter helgen..

Precis lika trött idag!
 
Helgen med de 13 scoutbarnen har varit underbart :D De är så snälla och glada! Jag fick lära känna dem mer under hajken. Vi hittade på en massa kul, även lilla jag som har scenskräck uppträde med de vuxna på kvällen. Vi hade en liten egen melodifestival eftersom vi missade det på tvn ;)
 
När jag kom hem igår vilade jag ett par timmar, satte mig framför datorn och tittade på ett par avsnitt av One Tree Hill. 
Runt halv 2 åkte jag ner till stallet och red en runda i skogen på Dessan med Alice och Alicia. Även fast vi hade broddar var det väldigt halt. Så det blev mest bara skritt, några trav och galopp tillfällen där det inte var is..
Riktigt trött på all kyla och snö.. Försvinn!
Direkt när jag kom hem städade jag mitt rum.
Så har min helg varit, fullspäckad med en massa roligheter! :D
 
Imorgon går jag hem till farmor och farfar efter skolan, kvällen spenderar jag i stallet. Det är pay and jump, och jag ska hoppa en klass. 90cm blir det :)
 
Wish me luck? :D
 
 

0 Kommentarer till "Jag är verkligen inte utvilad efter helgen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: