Lagt mig med ett leende på läpparna ett par nätter nu :)

I onsdags fick jag prova att lära ut lite på egen hand till scoutbarnen. Och sen i slutet av mötet så visade de att de kunde och lärt sig. När de blev så glada för de kunde, gjorde mig så himla lycklig. Barn gör mig lycklig! :D

I torsdag hopptränade jag Dessan. Var nervöst i början eftersom jag mindes avtrillningen. Provade ett annat bett, brukar ha rakt eggbett eftersom hon drar mycket. Men denna gången hade jag ett helt vanligt tredelat. Hon var väldigt stark och pigg, men lyssnade sjukt bra!
Hoppade mycket övningar, vilket jag tycker är jätteroligt. Mycket roligare än hoppa bana ;)
Avslutade ett hinder på 90cm, exakt samma höjd som jag ramlade av på i tisdags. Och Dessan bara flög över det :D Inget konstigt alls! Det kändes så skönt att bara komma över det! Hon var på riktigt hopphumör. Så framöver kör vi bara på som vanligt ;)

Under kvällen idag har jag varit ute och rört på mig lite haha. Powerwalk i 10min för att värma upp kroppen, det var så kallt ute! Joggade 15min, och avslutade med powerwalk i 10min till så kroppen får varva ner. Det var SÅ jobbigt! Jag som inte har varit ute och sprungit på ett halvår.. Men jag får se till att det blir någon gång i veckan nu :)

Så skönt att gå och lägga sig med lite värk i kroppen, visar att det ger resultat!


Här är en bild på syrran och hennes "andra" favorit Skrutten ;)

0 Kommentarer till "Lagt mig med ett leende på läpparna ett par nätter nu :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: