Lite nervös inför ikväll är jag alltid..

Men det är bara en P&J så jag ska få en fin och lugn runda :)
 
Dessan kommer säkert vara pigg, men det ska inte gå okontrollerat! Nu har jag även chansen att träna på det jag behöver. Det är väk det Pay and Jump är till för? 
Det jag behöver träna mest på är att inte hoppa före henne, sitt ner och vänta ut språnget. Jag har en tendens att ställa mig upp innan hindret och då blir Dessan lite osäker, hoppar gör hon men det kan hända att en bom faller.
VIll ha en felfri runda idag!
Sen måste jag ha ett stadigare men mjuka händer. Låter ofta tygeln glappa, för jag inte vill dra henne i munnen. 
Sist men inte minst MÅSTE jag rama in henne, långa vägar och låta henne på chansen att se hindret långt innan :)
 
Fixar jag alla dessa sakerna kommer denna runda bli jättebra :D Hoppas bara hon är på humör också!
 
 
Älskade gamla häst  
 

0 Kommentarer till "Lite nervös inför ikväll är jag alltid.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: