När & varför jag började rida

Jag började rida närjag var 4år, vilket blir 12år! :)
 
Varför jag började rida vet jag faktiskt inte. Jag har alltid varit "galen" i hästar. När jag var liten blev jag nästan hysterisk när jag säg en häst.
Ingen i min släkt har/är intresserade av hästar. Morfar hade lite hästar när han var yngre, men det var mer såna hästar som arbetade.
När jag var något år gammal tog min moster mig upp på en häst på en ponnyridning. Det var väl då jag blev fast?
Jag minns ärligt inte, det var så många år sedan!
 
Men varför jag började rida måste vara för jag tyckte det var så roligt och underbart att vara bland dessa stora djur!
 
                           

 
0 Kommentarer till "När & varför jag började rida"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: