Tänkte göra denna som utfyllnad i tre veckor :)

1. Presentation av dig och hästen/hästarna
2. En bild på favorit hästen
3. När & varför jag började rida
4. Det här behöver jag träna mer på
5. Alla hästar i stallet
6. 10 saker du inte visste om mig
7. Min favoritgren
8. Mitt motto
9. Din första favorit häst
10. 10 saker ni inte visste om min häst
11. Min drömhäst
12. Hur är min häst att rida
13. 10 bra hästbloggar du läser
14. Senaste hästsak du köpt
15. En häst jag saknar
16. En tävling jag aldrig glömmer
17. Gamla bilder på min häst
18. Min favorithästgrej
19. Bilder på hästen som föl
20. Ditt mål med din häst
21. Hur många prisrosetter och plaketter har du?
0 Kommentarer till "Tänkte göra denna som utfyllnad i tre veckor :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: