Två dagar i ett inlägg..

Efter Aloe vera partyt igår var jag helt slutkörd. Martina sa att fötterna skulle bli pigga och glada. Min däremot var så avslappnade att de blev trötta haha :)
Köpte bettet till Dessan igår med och red med det en gång till. Känns så skönt att hittat ett bett hon tycker hon, slår inte med huvudet alls i skogen längre eller tar bettet när hon travar och galopperar. Lyssnar sjukt bra! Ska även prova hoppa med det på torsdag, funkar det bra tävlar jag med det den 4 April :D
 
Idag hade vi sovmorgon till 10, uppskattas verkligen av mig!
Dagen var inte alls lång helt okej.
Har pluggat spanska hela eftermiddagen, prov imorgon bitti... Övningar och skriva meningar sitter sjukt bra, glosor nja. Jag läser dem men glömmer alla lika fort igen! Ska läsa alla igen innan jag går och lägger mig.
 
Men nu ska jag ha lite lazy time! Göra kvällsmat och titta på Red Dawn igen. Såg den i lördags men tycker den är så bra. Måste se den igen!
Rekomenderas stort!
 
 
0 Kommentarer till "Två dagar i ett inlägg.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: