Har varit uppe i scoutstugan nu ikväll..

Och hade avslutning med de små scouterna!
 
De hade med sig sin familj. Jag och Anna-Karin ordnade tipsrunda i skogen och när de var klara kunde de gå och besöka Snapphanegrottan. 
Efter det grillades det och alla hade supertrevligt. Synd bara att det är sista gången för terminen, och en del barn flyttar ett steg upp. Så de som flyttar upp bla min syster kommer jag inte vara ledare för längre :(
Dock kommer jag fortsätta vara ledare för samma grupp till hösten och även nya små barn kommer in i verksamheten.
 
Nu taggas det den stora trollhajken i Emmaboda nästa helg. Vi är iväg hela helgen! Jag ska ta ledigt de två sista lektionerna på fredagen och sen kommer vi inte hem för än söndag eftermiddagen. Tälta i två nätter med ungar och vuxna jag tycker om, det ska bli mysigt :)
 
 
1 Kommentarer till "Har varit uppe i scoutstugan nu ikväll.."
Postat av: Mats

Det hade ni ordnat bra :)


Datum: 2013-05-16 / Klockan: 07:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: