Helg!!

Har börjat helgen med att gå på fotbollsmatch med pappa, Magnus och Oscar :) Jättekul och jag kommer definitivt titta fler gånger. Det var Mjällby mot Malmö som spelade. 2-2 blev det! Bra jobbat :D

Nu är jag på väg hem och ska nog lägga mig ganska snart när jag kommer hem för jag har en fullspäckad helg.

Imorgon ska först Dessan motioneras en kort runda i skogen. Direkt efter ska jag vidare till Vilshult för en turridning på islandshäst i 2h :D
På kvällen är det tjejkväll hos Matilda och sover där över natten.

På söndag ska Dessan ut ytligare en runda i skogen. Vid ett kommer Mona, Rikard, Ville och Emma hit. Vi ska geocatcha!

Somsagt fullspäckad helg. Men jag ska försöka hålla igång bloggen :)

0 Kommentarer till "Helg!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: