Överlevt mig igenom måndagen..

Trotts att jag var så sjukt trött efter 4 dagars ledighet klarade jag igenom dagen med nästan ett helt glatt humör.
Var lite smått tjurig på morgonen. Tur att mina underbara vänner står ut!
Jag fick reda på att jag hade ett C på spanskaprovet jag gjorde för ca 6 veckor sedan. Lite sent men men.. Nöjd är jag! 
Annars har det varit en helt vanlig måndag. 
Jo nu kom jag på. Idag var den första dagen på året jag hade shorts på mig i skolan och drog fram mina ballerinaskor som jag köpte förra året eller året innan. En ny stil för mig! Men jag är glad att jag testade och gör det gärna igen :)
 
På tal om lägga upp bild på det jag köpte i lördags. Den vill inte laddas upp och publiceras. Sur jag blir!
Men jag kan ändå berätta vad jag köpte.
De shortsen, klänningen och solglasögonen jag lade upp för någon vecka sedan blev det. Även ett par hudfärgade strumbyxor (som redan gått sönder), guldiga öronhängen och armband som passar klänningen inskaffades :D
 
Har ett par tidsinställda som kommer upp under kvällen och morgondagen!
 
 
0 Kommentarer till "Överlevt mig igenom måndagen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: