Torsdag!

Låg seg dag i skolan! Men på musiken spelade jag gitarr inför klassen med Emily som spelade piano och sjäng, Michaela spelade bas och Matilda sjöng. Stolt att jag vågade :D
 
Hade även första hoppträningen ute. Skitkul! Tyckte även Dessan med.
Trodde hon skulle bli snabbt trött för det var långa galoppsträckor, men nej. Hon drog på och var pigg. 
Pga dålig sömn och mycket prov i skolan var inte riktigt min balans på min sida men det löste sig efter ett tag.
Det var ett hinder Dessan tittade på ett antal gånger för det hade kommit skuggor på, men hoppade det gjorde hon. 
 
Ronny Gunnarsson var där och fotade så här kommer ett par bilder som han tog:
 
0 Kommentarer till "Torsdag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: