Varit hos moster hela dagen idag med..

Fast idag har jag målat en del av deras hus. Jag tycker det är kul att måla, så det sa jag inte nej till!
Men nu i efterhand känns det lite i kroppen och huden bränner. Men efter en kall dusch så kyldes hela jag ner xD
Hoppas på fin brun hud efter denna helgen ;)
 
Imorgon ska jag upp ganska tidigt, för jag ska med pappa till Karlshamn. Se om jag kan shoppa lite. För det blir tyvärr ingen Malmöresa i slutet av månaden vilket var planerat och sparat. Så jag har lite pengar över.
Efter det släpper pappa av mig i stallet, ska rida ut en liten runda med Alva.
Senare på eftermiddagen är det kalas hos kusin Emma. Så lite har jag att göra imorgon med, men det är så en lördag ska vara.
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig, sitter nästan och sover i soffan xD
0 Kommentarer till "Varit hos moster hela dagen idag med.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: