Back to riality..

Mitt lov har varit sjukt bra!
 
I fredags var jag och shoppade på Emporia med världens bästa Emily. Hela plånboken gick åt och jag fick med mig hem mycket fint. Bilden på allt vill fortfarande inte in på blogg.se men jag gör ett nytt försök idag. 
 
I lördags började jag morgonen med att motionera Dessan i skogen. Det hände en del på ridturen jag inte behöver ta här på bloggen. Men inget hände med varken mig eller Dessan vilket är skönt. Fast jag vågade inte direkt ut igen igår så Dessan fick vila. 
Framåt eftermiddagen hade vi släktkalas för Tuva, hon fick mycket fint! Nästan så jag blir avundsjuk på vissa grejer ;)
Jag och Elin bestämde lite spontant att hon skulle komma hit och sova över. Det var så länge sedan vi sågs! Så jag spenderade helgen med att umgås med henne.
0 Kommentarer till "Back to riality.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: