skolan..

Går sjukt bra!
Aldrig gått sådär bra innan under skoltiden som gått igenom åren jag gått i skolan. Ligger nu på C-B nivå. Och på ett matteprov hade jag bara 1½ fel. Herregud! Skulle det vara ett år sedan kunde jag vara glad om jag ens fick ett D inom det ämnet. Det går bättre nu på gymnasiet än vad det gjörde på högstadiet. Hatade den tiden..
Jag är stolt över mig själv hur jag presterar och lyckas få in skolan, fritiden och hästarna tillsammans. Jag kanske låter egoistisk men ibland får man vara stolt över sig själv ;)
 
Fast på fredag väntar ett svårt prov, och jag försöker mitt bästa med att läsa till det. Jag försöker variera så jag inte tycker det blir tråkigt och inte koncentrera mig. Många kanske inte tycker att kommunikation är svårt men jag har svårt för det. Man kan inte ha lätt för alla ämnen right?
I alla fall på fredag ska jag göra mitt bästa och hoppas jag blir åtminstone godkänd! :)
 
 
0 Kommentarer till "skolan.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: