Slutet på veckan :D

Jag har varit sjuk nästan hela veckan. Åkte hem från skolan på måndagen och kom tillbaka igår. Jag har mest bara vilat och försökt sova bort huvudvärken, därför orkade jag inte blogga. Prioriterar min hälsa före ;)
 
Idag lyckades jag vakna med nackspärr och huvudvärk IGEN! Men jag får helt enkelt ta mig igenom dagen för ikväll ska jag och min scoutgrupp till Lessebo på volleybollsturnering. Ska bli kul, var med förra året och det var superkul!
Jag är beredd på att det kommer bli sent. 
Både imorgon och på söndag ska Dessan motioneras. Det var ett tag sedan hon fick komma ut båda dagarna. Tidigt imorgon bitti åker jag, mamma, syrran, mormor och morfar till Börjes för att prova julmat. Det är något vi gör varje år. Och på söndag bakar vi pepparkakor hemma hos mormor och morfar, också något vi gör varje år. Jag kommer aldrig bli för gammal för julbak!
 
 
1 Kommentarer till "Slutet på veckan :D"
Postat av: Tuva

Vad söta Cleo och Duchesse är tillsammans:)


Datum: 2013-11-27 / Klockan: 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: