vilken underbar söndag!!!

Dessan var på grymt bra humör. Gjorde mig så glad då vi haft några svackor i ett par veckor. Men så länge jag har tålamod och gör allt i hennes takt så är Dessan from som ett lamm.
Vädret var helt underbart idag, höstsolen var framme och vindstilla. Perfekt för att ut och rida. Red scout med Alva och Lisa, passar på att rida långt när solen värmde. Dessan var på ett glatt piggt humör och blev jätteglad när hon fick galoppera på den långa sträckan. Öronen pekade rakt fram och ökade takten. Mådde riktigt bra av att vara ute idag.

Nu sitter jag framför tvn med resten av familjen. Nyss tryckt i mig en halv kebabrulle. Så gott! Funderar på att gå upp och titta på en film innan jag går och lägger mig. Någon som sett Gone?

0 Kommentarer till "vilken underbar söndag!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: