Det blev en bloggpaus trotts allt..

Jag kände att jag behövde lite bloggfritt och det som är så skönt med att min blogg inte är populär är att jag kan ta en bloggpaus när jag vill!
 
Som många av vet så har stormen Simone varit här igår kväll och härjat.. Jag kände tungt i mitt hjärta att jag var tvungen att lämna mina kaniner ute. De är utekaniner och får smått panik om de är inne på altanen och börjar slåss med varandra. Tro mig vi har testat! Så jag fick tyvärr lämna dem ute i buren, och laddade upp med massa halm, mat och vatten så de åtminstone hade det.
Imorse när jag gick ut såg jag att de mådde prima båda två. De var trötta och Pärlan var lite rädd, men båda var oskada och Tess ögon hade inte tagit skada. Hon är känslig mot blåst och får kletiga ögon.
Imorgon ska de får komma ut och springa lite i trädgården :)
 
Jag har en hästfri vecka vilket betyder inga kurser eller tävlingar. Ska bara ta det lugnt och fira min lillasysters födelsedag på torsdag. 
På fredag tar jag och Emily tåget ner till Malmö för att gå på Emporia. Så länge sedan jag shoppade! :D
 
 
0 Kommentarer till "Det blev en bloggpaus trotts allt.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: