Halva lovveckan har redan gått..

Och jag har faktiskt inte gjort någonting. Bara tagit lugnt!

Igår var jag och syrran hemma hos moster hela dagen. De hade fortfarande strömavbrott så vi eldade i vedspisen och tände ljus. Mysigt!!

Idag har jag inte gjort så mycket på dagen. Men framåt kvällen har jag och scoutbarnen varit hos en av scoutledarna, grillat korv och lekt. Jättekul men borde tagit mer kläder på mig. Trotts både underställ under, vinterskor och vinterjacka över frös jag..

Jag har redan gosat ner mig under mitt varma täcke och har planer för att sova. Ska upp tidigt imorgon för att överraska lillasyster med frukost på sängen eftersom hon fyller 10år. Jag har köpt en del presenter till henne som ni kan få bilder på imorgon.

Nu känner jag att det är dags att säga "god natt bloggen" ;)
0 Kommentarer till "Halva lovveckan har redan gått.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: