Jag orkar knappt röra mig..

Utan voltarensalvan hela helgen och glömde knäskyddet närjag skulle ut och rida så gör knäna väldigt ont just nu..
 Hemma från scouthajken och har även hunnit med att ha stalltjänst. Jätterolig hajk har det varit med mycket skratt och gemenskap. Får inte glömma lite sömn ;)
Vi har lekt, lagat mat, pysslat, grillat marshmallow och sjungit scoutsånger runt den öppna elden. Mysigare kan jag inte ha det?
Dessan vilade igår men idag fick hon ut och springa lite i höstsolen. Jag red metallrundan med Emelie. Vi tänkte att hästarna skulle få trava mycket men det var mycket bilar ute i skogen så det blev mest skritt och lite trav och galopp. Dessan är nyklippt så hon var extra pigg i skogen idag.
 
Jag hade tänkt varva ner lite och titta på ett avsnitt av Awkward, det bästa programmet som finns på MTV. Jag håller även på att spara pengar, vad jag ska ha det till får ni veta i nästa inlägg :D
0 Kommentarer till "Jag orkar knappt röra mig.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: