Kort skoldag! :D

Gissa vem som får sluta tidigt idag för att hon ska till tandläkaren och spänna tandställningen?
Jo jag!!
 
Går i skolan till 13.10 istället för 16.00. Känns sjukt bra. Har nyss haft teori i hästhantering, ska ha engelska och idrott sen slutar jag. Mamma hämtar mig och så åker vi till Sölvesborg för att hälsa på Mr.Dentist..
 
Hoppträning ikväll, lite blandade känslor till det. Jag har inte hoppat Dessan på fyra veckor så det ska bli kul att få prova på lite fart ;)
Men jag är lite trött på själva hoppningen, känns inte lika kul längre. Jag har funderat någon vecka på att kanske efter jul börja rida i en grupp där det bara är dressyr och göra det ett halvår för att sedan få tillbaka hoppintresset. Men jag är ännu osäker, jag har fram till jul att bestämma mig.
 
 
0 Kommentarer till "Kort skoldag! :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: