Lägger huvudet på kudden och ska försöka sova.

Hoppas jag får mer sömn inatt även vad jag fick föra natten..

Det blev inte mycket gjort här hemma idag. Stannade ju hemma från skolan för jag mådde dåligt. Direkt när jag steg upp gick jag och duschade. Men blev snabbt lika tröt igen, så jag gick och hämtade datorn och mitt täcke för att sedan gå ner och lägga mig i soffan. Satte igång en tv-serie och sov hela förmiddagen.. 
Piggnade dock till på eftermiddagen och försökte vara uppe lite mer men känner nu att jag kanske borde tagit lite lugnare :(

Kommer att stanna hemma imorgon också för att samla energi så jag orkar vara i skolan hela dagen på torsdag. Fast jag ska försöka plugga så mycket jag orkar då det inte blev något av det idag. Kommer även skriva ett ganska allvarligt inlägg här imorgon när jag fp tid över. Hoppas det blir läsvärt :)
0 Kommentarer till "Lägger huvudet på kudden och ska försöka sova."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: