Så mycket framför mig!

Helgen har varit fantastisk! 
 
Igår var mamma, jag och Tuva i Kalmar. Tuva skulle vara med på flyga drake tävling med scouterna. Till en början hjälpte jag och mamma till, men efter ett tag gick vi och besökte Kalmar slott. Så sjukt intressant och klänningarna de hade på den tiden var amazing :D
Fast kvinnofängelset gav mig lite kalla kårar..
Pappa var i Danmark med några jobbarkompisarna så vi tjejer hade mys hemma.
 
Idag jag morgonen med att rida ut i det regniga höstvädret. Varken regnet eller älgjakten ska hindra mig från att motionera Dessan. Jag hade mycket reflexer så vi syntes ;)
Just nu tror jag Dessan är inne i en brunst period, gud vad sur hon är.. Hoppas det bara pågår en vecka eller så. Men i skogen var hon sjukt fin och jag kunde korta ner hennes galopp mycket vilket jag inte kunnat innan. 
 
Jag höll på att glömma berätta att pappa har bokat biljetter till Göteborgs horse show i Mars för mig och han! So happy! Mamma och Tuva ska också med fast shoppa och gå i stan under tiden. Vi kommer att vara i Göteborg över helgen vilket betyder hotell :D
Kommer vara på hästshowen hela lördagen.
 
Kanske börjar bli dags att jag gör en ny presentation av mig, Dessan, min familj och våra djur? Vad sägs om det?
 
 
0 Kommentarer till "Så mycket framför mig!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: