Tidigaste inlägget hittills?

Kanske?

I alla fall så stannar jag hemma från skolan för jag har blivit sjuk IGEN!
Jag gick dit igår men hoppade över ridningen så det inte skulle bli värre. Men det kan jag säga blev det ändå.. Vaknade mitt i natten av att jag inte kunde andas, halsen var helt igentäppt. Bland det värsta jag varit med om! Efter det har jag knappt sovit en blund. 
Förkyldningen har verkligen satt sig i körtlarna och revbenen, hela kroppen gör ont..
Jag gillar inte att vara hemma själv, tycker det är jättetråkigt. Men måste man så måste man :/
Jag tror jag äter för dåligt med grönsaker och frukt, att det är därför mitt immunförsvar är så dåligt? Mamma tror det.
I alla fall så blir det varken skola eller ridning för min del idag. Bara ligga hemma och tita på tv serier :(


0 Kommentarer till "Tidigaste inlägget hittills?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: